تیم واکنش سریع سایبری ایران

امنیت شبکــه و اطلاعات :: بررسی ، پیشگیری و رفع مشکلات

تیم واکنش سریع سایبری ایران

امنیت شبکــه و اطلاعات :: بررسی ، پیشگیری و رفع مشکلات


آخرین نظرات

همانطور که شما می دونید که بیشتر هکرها از طریقip به سیستم قربانی نفوذ میکنند به همین خاطر برخی از کاربران متاسفانه با دیدگاه اشتباهی که دارند از vpn یا ساکس و برخی نرم افزارهای تغییر ip استفاده می کنند ( نسخه های کرک شده ) که عملا به هیچ دردی نمیخوره بلکه خطراتی رو هم برای کاربر ایجاد می کند.
ما اینجا ترفند یا آموزشی رو برای شما میزاریم که به این وسیله ip خودتون رو دوراز دست دیگران نگه دارید .البته راه های دیگه ای هم وجود داره که ما فعلا به اونا کاری نداریم ...

برای این کار:

۱- ابتدا از منوی Start به Run رفته و در محیط Run عبارت MMC را تایپ نمایید.
۲- در محیط جدید ، از منوی File به قسمت Add/Remove Snap-in بروید.
3- در پنجره جدید ، بر روی IP Security Policy Management کلیک کرده و دکمه Add را بزنید.
4- سپس Finish را زده و خارج شوید.
5- در پنجره قبلی بر روی Ok کلیک کنید.
6- حال در همان محیط اولیه هستید.آیکون کناری عبارت IP Security Policy Management زرد رنگ است. اکنون میبایست یکبار بر روی آن کلیک کنید تا رنگ آن به سبز تغییر پیدا کند.
7- در پایان از منوی File به Exit رفته و با انتخاب yes این عملیات را ذخیره کنید.

به همین سادگی

نظرات  (۶)

ممنون از راهنمایی خوبتون

سلام خسته نباشید من این کارو زیاد انجام دادم عملی بود اما من دنبال ی چیز بهترم میخوام سریع ای پی عوض کنم خب این هکرای حال ادمو میگیرن و من که زیاد میرم توی چت روم و با عث اخراجی هم میشم .   خب کارای زیادی هم هست من پیشتر شونو امتحان کردم مثلا بهترین استفاده از گوگل فایر فاکس هستش که امکانات خوبی هم دارد اگه بلد باشی میتونی دوباره برگردی توی چت روم .......من از مدیر این وبلاگ خواهش میکنم اگر تونستن روش سریع ای پی عوض کنم رو بهم یاد بدن ...ممنون
سلام ؛

لطف میکنید بگید با این کاری که شما گفتید (ترفند) چه عملی انجام میشه ؟
ای پی تغییر میکنه ؟
ای پی مخفی میشه ؟
چی میشه ؟
من متوجه نشدم
الان با این ترفتد IP مخفی میشه و قابل پیگیری نیست؟
توی تبلت چطوری میشه!؟

پاسخ:
در صورتی که تبلت شما سیستم عامل ویندوز داشته باشد این امکان مقدور هست ولی در نسخه اندرویید به زودی راهکار ارائه خواهد شد .
میشه روش حفظ آی پی اندروید رو هم بگی؟ (اینترنت همراه ایرانسل) 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی